Odgovor na (kibernetičke) incidente sam po sebi je reaktivan – organizacija reagira tek kad se incident dogodi. Način na koji reagira može biti raznolik, od internog pokušaja da sanira incident (što zbog manjka treniranog osoblja često zna završiti katastrofalno) pa do zvanja vanjskog stručnog tima (kao npr. Infigo IS) koji onda prolazi kroz određene korake kako bi analizirao incident, "zarobio" krivca te na kraju izbrisao prijetnju prije nego što krene oporavak cijelog sustava.
Bez obzira o tipu reakcije, uvijek fali jedan ključan korak, a to je priprema! Bez pripreme vrijeme odgovora na incidente postaje puno duže nego što bi trebalo biti što daje napadaču šansu da napravi dodatnu štetu ili samo da sustav bude izvan upotrebe te tako generira gubitak za organizaciju.
Više o Spremnosti i odgovoru na kibernetičke incidente saznajte u brošuri.
Priprema za odgovor na incident (prije nego se dogodi) drastično povećava brzinu rješavanja, šansu da se uspješno riješi i vrijeme oporavka.
Uslugom organizacija dobiva pouzdanog partnera koji je unutar vrlo kratkog SLA spreman pomoći oko sigurnosnog incidenta bilo kakve veličine.
Ova vrijedna usluga pruža organizaciji dodatnu razinu pouzdanosti pri rješavanju sigurnosnih incidenata, bez potrebe za drastičnim ulaganjima ili dugoročne implementacije.
Tokom više od 15 godina poslovanja, stručni timovi Infigo IS-a imali su prilike spašavati mnogobrojne organizacije od manjih ili većih havarija. Praksa, ne teorija, omogućila nam je da razvijemo skupove metoda, alata i najboljih praksi, koje stalno poboljšavamo i rafiniramo, kako bismo bili čim učinkovitiji na veliko zadovoljstvo naših klijenata.
U usluzi "Spremnost i odgovor na kibernetičke incidente" postoji šest glavnih cjelina: